dissabte, 29 de maig de 2010

LES NOSTRES GATES - NUESTRAS GATAS

Mireu quines dos preçiositats tenim a casa. Molts de vosaltres les coneixeu i sabeu que boniques i dolces que són. Per als que no les conegueu us les presento : La que està en el sofà és la que diem és una " Pija " o " senyorasa " i es diu Pitusa, i l'altra és " una juani " que es diu Mixeta. La diferència entre elles és ben visible, les dues són espectaculars en bellesa, però una es nascuda en bon bressol i l'altra recollida en un contenidor d'escombraries ,acabada de néixer .Ens vam tenir d'ocupar d'ella dia i nit donant-li biberons cada tres hores per a treure-la endavant i ho vam aconseguir. La seva relació amb nosaltres és de total afectivitat , però entre elles , no es poden ni veure, és que es troben per casa , per altra banda inevitable evidentment, i no paren d'esbufegar-se la una a l'altra i barallar-se i així durant els quatre anys que duen juntes. La "pija tot el dia es per casa estirada al sofa i la "Juani" tot el dia al carrer caçant ratolius o ocellets per portar-los a casa per compartir amb nosaltres. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Mirad qué dos preciosidades tenemos en casa. Muchos de vosotros las conocéis y sabéis lo bonitas y dulces que son. Para los que no las conozcáis os las presento : La que está en el sofá es la que decimos es una " pija " o " señorona " y se llama Pitusa, y la otra es " una juani " llamada Mixeta. La diferencia entre ellas es bien visible, las dos son espectaculares en belleza, pero una nacida en buena cuna y la otra recogida en un contenedor de basura recién nacida.Nos tuvimos que ocupar de ella día y noche dándole biberones cada tres horas para sacarla adelante y lo conseguimos. Su relación con nosotros es de total afectividad , pero entre ellas , no pueden ni verse, es que se encuentran por casa , por otra parte inevitable evidentemente, y no paran de bufarse la una a la otra y pelearse y así durante los cuatro años que llevan juntas. La "Pija" se pasa el dia tumbada en el sofá y la "Juani" cazando ratoncitos y pajaritos, que trae a casa para compartir con nosotros.

13 comentaris:

miriam ha dit...

Que maques que son!!!! de veritat!! son precioses!! pots estar contentaaa!!
a mi m'agraden tant i tant els gats!! son maquisimes!!! i quina gracia q es portin malament despres de tant de temps!!!
molts petons!!

QUIMA ha dit...

Roser quines gatetes mes precioses tens. La "pija" hem fa pensar en un persa que jo habia tingut , pero el meu era de color gris marengo. I l'altre tambe es molt bonica. Llastima que no es portin be, sino seria divertit veureles jugar juntes.
A mi els gats hem chiflen. Ja has vist la meva al meu bllog no?.

tina ha dit...

Què guapes!!!!

Anna ha dit...

Precioses les dues , suposo que no es porten bé entre elles perque son dues femelles , pero son molt maques les dos.

Petons , Anna

Natalia ha dit...

son preciosas ambas!!
Que gracia lo de pija y juani. No hay nada que hacer cuando no se tragan no se tragan...jajaja

manos de chicureo ha dit...

Que lindas fotos y gatitas. Tan elegante. Que ganas de saber por qué se odian tanto. Cuatro años es mucho.
Amiga, se me olvida que allá es verano y las actividades fuera de casa aumentan. Seguramente los paseos son más seguidos. Que disfrutes tu tiempo soleado.
Cariños,
Yasmin

Lludria ha dit...

¡Son preciosas, Roser! Supongo que Pitusa estaba en casa cuando llegó Mixeta y no le ha hecho nada de gracia tener que compartir el territorio y vuestro cariño. ¿Qué edad tenía Pitusa cuando la otra llegó? ^^ A veces Xavi habla de coger un compañero para Balzac pero a mi me da miedo precisamente eso, que se lleven mal y en vez de jugar juntos y hacerse compañía, se pasen el día a la gresca. Sería complicado porque vivimos en un piso...
Me ha encantado verlas. Petonets ♥

lola ha dit...

las dos son muy bonitas, pero la juani me encanta, y que te traiga los trofeos de caza, es buena señal, tu formas parte de ella.
Besos.

Carmen ha dit...

Roser son preciosas!!!!... els gats son la meva debilitat, he tingut uns quants... sempre dic que algun dia em compraré un "pelut" com la teva pija... pero al final els meus fills sempre acaven portan a casa els que es troban. El que tinc ara es diu peladilla i tambe el varem criar a biberons i es un "amor" de gatet de dos anys...

Petons :-)

Verónica ha dit...

El meu noi té un gat semblant a la primera :)
Les teves són molt maques :D
Petons!

Anamagico ha dit...

Son preciosas !!

gracias por tu visita y tu comentario. Veo que a ti también te gustan las tildas, a las que también les das tu sello personal :-)

Saluditos.
Anna

Reyes "El telar de mi abuela". ha dit...

Son preciosas...el gato es mi animal preferido.
Besitos guapa.

greta ha dit...

Preciosas las dos, yo tengo 3 gatos recogidos de la calle y la que tiene un 90% de persa tiene una mala milk impresionante, han ido llegando en etapas diferentes y la señorita que fue la primera en llegar no tolera a nadie, pero en cambio los otros dos juegan mucho se llevan 6 años de diferencia y son dos machos operados naturalmente